reede, 5. mai 2017

Hall ämblik õnneämblik, must ämblik mureämblik🕷

Selle nädala tarkusetera õpetas meile, et vanasti usuti häid ja halbu endeid ning neid seostati ka ämblikega. Lisaks ämblikele rääkisime ka sipelgate ja rohutirtsude välimusest, eluviisidest ning tegime nendega läbi erinevate tegevuste lähemalt tutvust.

Meisterdamisega tegelesime päris palju - voolisime endale päris oma ämblikud, sealjuures loendasime nende jalgu ja rääkisime erinevatest kehaosadest. Et proovida sipelgate töö tegemist, tegime ka meie ühistööna sipelgapesasid - iga okas sai eraldi kinni kleebitud.Saime aru, et ega see sipelgate elu kerge pole - nemad on ju palju väiksemad ja töö on nende jaoks raskem.🕷🕷🐜









Vabamängu aja sisustasime tegevuskastis erinevate putukatega mängides - sealjuures vaatlesime ja proovisime neid ka kirjeldada.


Et harjutada lausete moodustamist, proovisid koolieelikud laduda sõnu ning ka lauseid. Kui see töö tehtud, saime oma tähtsad laused ka tahvlile kirjutada.


Harjutasime pooliku pildi lõpetamist, et mõista sümmeetria tähtsust. Iga rohutirts ja ämblik tuli omamoodi ja väga vahva!






Kirke võttis kaasa ka raamatu erinevatest putukatest, enda õpitud tarkuseid jagas ta rõõmsalt ka teistega, väga tubli!😊

Putukate-mutukate õppimise vahel maitsesime ka enda kasvatatud salatit, tegime ise võileivad ja panime maitsvad salatilehed peale. Veel jõudsime ka õues aiatööd teha - üheskoos veeretasime kohale rehvi, kaevasime augu, asetasime rehvi õigele kohale, täitsime selle mullaga ja istutasime rühmas kasvatatud lilled sinna sisse. Meie mängumajakese juures hakkavad lapsi rõõmustama päevalilled ja  lõvilõuad. 🌻





Veel vaatasime videosid rohutirtsudest, uurisime putukaid läbi suurendavate pallide, vaatasime raamatuid putukatest ning kuulasime juttu sipelgast ja rohutirtsust. 
Kuid lõpetuseks, lubage oma lapsel vaadata pilte, kas ta tunneb ära, mis ämblikega on tegu?🕷



🕷🐜Meie putuka-nädal oli palju uusi õppimisi ja avastamist täis!🐜🕷