Sel kuul räägime Eestimaast, sest veebruar on ju Eestimaa
sünnipäevakuu.
Kõigepealt uurisime Eestimaa kaarti – miks on kaardil osa
rohelist ja osa on sinist värvi, mis on saar, kus on meri ja kus on järved... Ja siis hakkasime ise Eestimaa kaarti tegema – Maire
joonistas kontuurid ja lapsed värvisid kriitidega maa roheliseks ja vee
siniseks.
🐟Värvisime paberkalad ja kleepisime kaardile. 🐟
Ja nädala lõpuks sai meie kaart selline
Uurisime matkal käies ja ka rühmas lähemalt oksapuid
Hommikuringis kuulasime lugusid „Sipsiku“ raamatust ning iga
laps sai endale „Sipsiku värvimisraamatu“ – kirjutas raamatukaanele oma nime ja
iga jutu kohta on seal pilt, mida värvida.
Ja selle pildi järgi on järgmises hommikuringis hea meelde
tuletada juba kuuldud lugu.
Et hommikuringis end vahepeal liigutada saaks, siis tegime
„padjavõimlemist“ – tuli olla tähelepanelik, kiire ja osav.
Ja mängisime „Lind, loom või kala“ , kus pidi liikuma
vastavalt nimetatud elusolendile
Nüüd on meil ka „tujukaart“ – seal saab iga laps panna oma
nimesildi selle tuju juurde, mis tal parasjagu on – selle järgi on kohe näha,
kas peab aitama kellegi kurbusest või kurjusest üle saada või saab kohe
rõõmsalt ja rahulikult koos mängida.
Teisipäeval oli Vähihaigete toetamise päev – sel puhul
kandsime roosat värvi riietuseset ja koolis oli ka korjanduskast vähihaigete
laste toetuseks ja nagu piltidelt näha -
„head teha on hea“.😍
Kolmapäeval sai täpselt 100 päeva koolis käidud – meie rühma
põrandale sai sel puhul kleepsudest number 100, kõik käisid ja hüppasid selle
numbritee läbi ja said ka magusa auhinna .
Ja aastaaegadest rääkisime ka – kuulasime muinasjuttu „12
kuud“
Järgmisel nädala räägime kodust ja sõpradest, sest tulemas
on ju Sõbrapäev!💝