laupÀev, 8. veebruar 2020

đŸŒČ🌳EESTIMAA LOODUS


Sel kuul rÀÀgime Eestimaast, sest veebruar on ju Eestimaa sĂŒnnipĂ€evakuu.
KĂ”igepealt uurisime Eestimaa kaarti – miks on kaardil osa rohelist ja osa on sinist vĂ€rvi, mis on saar, kus on meri ja kus on jĂ€rved... Ja siis hakkasime ise Eestimaa kaarti tegema – Maire joonistas kontuurid ja lapsed vĂ€rvisid kriitidega maa roheliseks ja vee siniseks.
  Eestimaal kasvavad puud – joonistasime okaspuidđŸŒČ ja lehtpuid.🌳

 




 


🐟VĂ€rvisime paberkalad ja kleepisime kaardile. đŸŸ


 
Ja nÀdala lÔpuks sai meie kaart selline

Uurisime matkal kĂ€ies ja ka rĂŒhmas lĂ€hemalt oksapuid 


Hommikuringis kuulasime lugusid „Sipsiku“ raamatust ning iga laps sai endale „Sipsiku vĂ€rvimisraamatu“ – kirjutas raamatukaanele oma nime ja iga jutu kohta on seal pilt, mida vĂ€rvida.

 


Ja selle pildi jĂ€rgi on jĂ€rgmises hommikuringis hea meelde tuletada juba kuuldud lugu. 


Et hommikuringis end vahepeal liigutada saaks, siis tegime „padjavĂ”imlemist“ – tuli olla tĂ€helepanelik, kiire ja osav.
 
Ja mĂ€ngisime „Lind, loom vĂ”i kala“ , kus pidi liikuma vastavalt nimetatud elusolendile



NĂŒĂŒd on meil ka „tujukaart“ – seal saab iga laps panna oma nimesildi selle tuju juurde, mis tal parasjagu on – selle jĂ€rgi on kohe nĂ€ha, kas peab aitama kellegi kurbusest vĂ”i kurjusest ĂŒle saada vĂ”i saab kohe rÔÔmsalt ja rahulikult koos mĂ€ngida.

TeisipĂ€eval oli VĂ€hihaigete toetamise pĂ€ev – sel puhul kandsime roosat vĂ€rvi riietuseset ja koolis oli ka korjanduskast vĂ€hihaigete laste toetuseks ja nagu piltidelt nĂ€ha -  „head teha on hea“.😍


KolmapĂ€eval sai tĂ€pselt 100 pĂ€eva koolis kĂ€idud – meie rĂŒhma pĂ”randale sai sel puhul kleepsudest number 100, kĂ”ik kĂ€isid ja hĂŒppasid selle numbritee lĂ€bi ja said ka magusa auhinna . 


Ja aastaaegadest rÀÀkisime ka – kuulasime muinasjuttu „12 kuud“ 

JĂ€rgmisel nĂ€dala rÀÀgime kodust ja sĂ”pradest, sest tulemas on ju SĂ”brapĂ€ev!💝

Kommentaare ei ole: