reede, 8. mai 2015

KALLIS EMA, HELL JA HEA
SINUST PAREMAT EI TEA...

LAPSED EMADEST:

KEVO: Minu ema nimi on Tanja. Ja siis ta päris nimi on Tatjana, aga kutsutakse Tanjaks. Töötab OLEREXIS. Ta juuksed on mustad ja silmad on pruunid. Hästi suhtleb inimestega.

LEVON: Minu ema töötab toidutegemisel. Hea, aga mitteväga alati. Ema nimi on Marina.

KAROLA: Minu ema on hea ja ta hoolitseb minu eest. Kata on ta nimi.

AGNES KÕLU: Leili. Tal on rohelised silmad, mustad juuksed. Ta hoolitseb ja on lahke. Ta koristab, peseb nõusid ja teeb süüa.

REIN-ROLF: Minu ema on ilus. Annika. Tal on rohelised silmad ja pruunid juuksed.

VALLO: Minu ema nimi on Leena. Minu ema on lahke,hea ja hoolitsev.

TAAVET: Minu ema nimi on Iive. Minu ema on lahke, ilus... Ta teeb süüa, teeb väljas tööd.

SANDER: Siret. Ilus.

JESSICA: Kairi. Ta on lahke, aitab teisi. Ta aitab mind. 

LEILA: Ema teeb süüa ja hoolitseb, koristab. Tal on pruunid silmad ja punased juuksed.

KENETH: Kerli on mu ema nimi. Ilus, hea. Kodus koristab, teeb süüa iga päev.

TAALI:  Minu ema nimi on Taivi. Ta on hea ja tal on väga ilus nägu. Ilusad juuksed on ka. Minu emal on ilusad kõrvarõngad ja ta teeb mõnikord kooki.

MARKUS: Mu ema nimi on Ira. Ta käib tööl ka. Elvas käib, koristab ja annab teistele süüa, kui nad tulevad Elvasse poodi. Ta teeb kodus süüa ka.

MARTALIIS: Piret. Ilus, tore. Töötab lillepoes Elvas. Teeb süüa, kaerahelbeputru..

TANEL: Leili. Hea, tal on pruunid juuksed, rõõmus. Ta teeb süüa, kui koju läheme, pitsat

KALLID EMAD JA VANAEMAD!

ILUSAT EMADEPÄEVA TEILE KÕIGILE!
.


Kommentaare ei ole: