reede, 16. oktoober 2015

Käisime Vitipalus sügismatkal. Lapsed meenutasid rühmas:


MARKUS: Meeldis seal, kus oli pikk torn. Mängisime ussimängu. Ja kollaste põskedega ussimängu. Meeldis männipuuni joosta ja kasepuuni joosta.

ANDRE SAAMUEL: Puid vaadata. Mulle jäi kasepuu meelde.

KEVIN JÕGI: Mul jäi meelde, mis need ussid olid- need madud. Sain teada, mida ussid tahavad-päikese käes soojendada ja talvel lähevad magama.

UKU VELI: Mängud. Loodust avastada meeldis kõige rohkem. Ma õppisin, miks on tammelehed sinka-vonkalised.

TEREK: Mulle jäi meelde, et ma nägin ühte puud, see oli tammetõrupuu.

TANEL: Siis, kui me mängisime neid ussimänge. Õppisin loodust.

SANDRA: Bajääri (karjäär) peal meeldis. Mulle meeldis liivahunniku peal olla.

LEILA: Mulle meeldis kui me rääkisime puudest. Mulle meeldis haavapuu.

MATKA ALGUSES OLI LÕBUS ÕPPEMÄNG- SIIN VIDEO:



Kommentaare ei ole: