pĂŒhapĂ€ev, 21. mai 2017

🐛Ei ole halba ilma heata 🩋

Selle nĂ€dala tarkusetera Ă”petas meile palju kannatlikkuse ja positiivsuse kohta. RÀÀkisime ka ĂŒhest putukast, kes lausa peab olema kannatlik - liblikas.Tutvusime tema elutsĂŒkli, vĂ€limuse ja omapĂ€radega ning kĂ”ike seda lĂ€bi erinevate mĂ€ngude ja tegevuste nii toas kui ka Ă”ues.

MÀngisime liblika-memoryt, et treenida oma mÀlu ja harjutada ka pildi jÀrgi kirjeldamist ning vÔrdlemist. Iga laps valis ka tunnuse, mille jÀrgi sai enda liblikaid jÀrjestada - suurus, vÀrv vm.





MĂ€ng "Liblikas lendab" Ă”petas lapsi sik-sak meetodil tĂ€htedest sĂ”nu moodustama, neid kokku lugema ja harjutasime ka ise sĂ”nade kirjutamist. Lastel oli vahva ja liblikad aitasid meil isegi raskemaid sĂ”nu kokku lugeda.🩋





Arvurea jĂ€rgmisel saime kokku ĂŒhe kauni pildi liblikast, mille lapsed ka ise Ă€ra vĂ€rvisid.



Ei meie saa ĂŒle ega ĂŒmber grupitööst - kahes grupis panid lapsed jĂ€rjekorda seeriapilte, mis nĂ€itavad liblika elutsĂŒklit. Valisime mĂ”lemast grupist kolm last, kes rÀÀkisid oma grupi tööst ning liblikatest. Jutustamine vajab veel harjutamist, kuid lapsed on vĂ€ga julged! 🐛🩋



Ootasime pikisilmi soojasid ilmasid ning kui need tulid, lĂ€ksime kohe Ă”ue ja hakkasime hoopis seal maalima. Seekord luges Ă”petaja Liisi ette lugu"Üks tĂ”uk nii helesinine", mille pĂ”hjal lapsed pĂ€ris enda fantaasiatöö maalisid.







Et liblikatel ĂŒksi igav lennata poleks, meisterdasime mullitajad, et lapsed saaksid liblikateni kauneid mulle saata. Kahjuks meie pesuvahend mulle ei tekitanud, proovige kodus Fairyga! Veel vaatasime animatsiooni liblika elutsĂŒklist, uurisime erinevaid raamatuid ja mĂ€ngisime liblikate tegevuskastis. Oli ĂŒks lĂ”bus nĂ€dal!
PĂ€ikest!🌞

Kommentaare ei ole: