Sel kuul rÀÀgime Eestimaast, sest veebruar on ju Eestimaa
sĂŒnnipĂ€evakuu.
KĂ”igepealt uurisime Eestimaa kaarti – miks on kaardil osa
rohelist ja osa on sinist vĂ€rvi, mis on saar, kus on meri ja kus on jĂ€rved... Ja siis hakkasime ise Eestimaa kaarti tegema – Maire
joonistas kontuurid ja lapsed vÀrvisid kriitidega maa roheliseks ja vee
siniseks.
đVĂ€rvisime paberkalad ja kleepisime kaardile. đ
Ja nÀdala lÔpuks sai meie kaart selline
Uurisime matkal kĂ€ies ja ka rĂŒhmas lĂ€hemalt oksapuid
Hommikuringis kuulasime lugusid „Sipsiku“ raamatust ning iga
laps sai endale „Sipsiku vĂ€rvimisraamatu“ – kirjutas raamatukaanele oma nime ja
iga jutu kohta on seal pilt, mida vÀrvida.
Ja selle pildi jÀrgi on jÀrgmises hommikuringis hea meelde
tuletada juba kuuldud lugu.
Et hommikuringis end vahepeal liigutada saaks, siis tegime
„padjavĂ”imlemist“ – tuli olla tĂ€helepanelik, kiire ja osav.
Ja mĂ€ngisime „Lind, loom vĂ”i kala“ , kus pidi liikuma
vastavalt nimetatud elusolendile
NĂŒĂŒd on meil ka „tujukaart“ – seal saab iga laps panna oma
nimesildi selle tuju juurde, mis tal parasjagu on – selle jĂ€rgi on kohe nĂ€ha,
kas peab aitama kellegi kurbusest vĂ”i kurjusest ĂŒle saada vĂ”i saab kohe
rÔÔmsalt ja rahulikult koos mÀngida.
TeisipĂ€eval oli VĂ€hihaigete toetamise pĂ€ev – sel puhul
kandsime roosat vÀrvi riietuseset ja koolis oli ka korjanduskast vÀhihaigete
laste toetuseks ja nagu piltidelt nÀha -
„head teha on hea“.đ
KolmapĂ€eval sai tĂ€pselt 100 pĂ€eva koolis kĂ€idud – meie rĂŒhma
pĂ”randale sai sel puhul kleepsudest number 100, kĂ”ik kĂ€isid ja hĂŒppasid selle
numbritee lÀbi ja said ka magusa auhinna .
Ja aastaaegadest rÀÀkisime ka – kuulasime muinasjuttu „12
kuud“
JÀrgmisel nÀdala rÀÀgime kodust ja sÔpradest, sest tulemas
on ju SĂ”brapĂ€ev!đ
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar