Kuigi 1. aprill on tuntud kui naljapÀev, otsustasime meie teha nalja terve nÀdala jooksul - nii oligi meil naljanÀdal. NÀdala jooksul tegime erinevaid tegevusi, keskendudes positiivsete emotsioonide pakkumisele: naljapildid, naljanumbrid, naljajutud ja palju muud. Naeruterapeut Eve Ôpetas lapsi naeru abil ennast vÀljendama, harjutasime enda emotsioone Àra tundma ning neid kontrollima.
EsmaspĂ€eval oli meie rĂŒhmas TAGURPIDIPĂEV ning vahetasime selleks pĂ€evaks ka enda nimed Ă€ra: iga laps pani kirja enda uue nime, alustades viimasest tĂ€hest. SĂ”brad pĂŒĂŒdsid pĂ€eva jooksul ĂŒksteist ainult tagurpidinimedega kutsuda. đ
Tegime grupitööna naljapilte, kus harjutasime inimese keha kujutamist. Kordamööda joonistas iga grupiliige ĂŒhe kehaosa ning hiljem kirjeldas iga grupp enda tehtud tööd. Tulemused jĂ€id vĂ€ga vahvad.
Ăheskoos tegime tĂ€di Piretile sĂŒnnipĂ€evaks kingituse: maalisime siidivĂ€rvidega padjapĂŒĂŒrile pilte ja kirjutasime sĂ”nu, mis iseloomustavad meie kallist Piretit.đ
Meile tulid kĂŒlla NALJANUMBRID - proovisime Ă€ra arvata, mis numbrit iga vimkaga joonistus endast kujutab.đ
Naer tekitab vahepeal tunde, et laps oleks justkui elektrit tĂ€is: puhumistehnikaga kujutas iga laps ĂŒhte inimest, kellel on suurest naermisest juuksed pĂŒsti lĂ€inud!
Lapsed kuulasid tÀdi Liisi, Maire ja Pireti jutustatud lugu ning parandasid loos tehtud naljakaid vigu, asendades need Ôigete sÔnade/lausetega.
Naeruklubi terapeut Eve tegi meiega naerujoogat: Ă”ppisime erinevates tegevustes end naeru abil vabaks laskma ja mĂ€ngisime naljakaid mĂ€nge.đ
Saime teada, mis on mustrid ning lapsed pĂŒĂŒdsid ise mustreid koostada ja jĂ€tkata. Mustrid tegime seekord tĂ€htedest.
NĂ€dala lĂ”petuseks mĂ€ngisime jĂ”llitamise mĂ€ngu, mille eesmĂ€rk on arendada enesekontrolli. Kes esimesena naerma hakkab, on kaotanud!đ
Mesimummidel oli ĂŒks vahva, naeru ja nalja tĂ€is nĂ€dal! đ
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar