Sellel nĂ€dalal tuletasid Mesimummid meelde, kuidas olla eeskujulik liikleja. Saime teada palju uut liiklusreeglite kohta ning mĂ€ngisime vahvaid mĂ€nge, mis Ă”petavad meile ohutut liiklemist. Meil oli sĂ”pradega koos ĂŒks tore nĂ€dal - vaadake ise!
Nooremad Mesimummid uurisid erinevaid sĂ”idukeid: mĂ€ngisime mĂ€ngu "Vees, maal vĂ”i Ă”hus?". Iga sĂ”iduk sai tublide laste abiga Ă”igesse kohta asetatud.đąđđ
Tegime katse, mis nĂ€itas lastele, milleks on vajalik kiivrit kanda. Meile tulid appi kaks "munapead", kellest ĂŒks oli tubli kiivrikandja, kuid teine seda ei teinud... Vaata, mis juhtus!⛑
Ilma kiivrita munapea lÀks rattaga sÔitma...
... ja KUKKUS!
Oi kui kurb lugu! Aga teine munapea oli targem - tema pani kiivri pÀhe!
... vaatame, kas pea jÀi terveks - jÀigi!
Devon nĂ€itas meile oma kiivrit ja uurisime, kuidas see peaks lapsel peas olema.đŽ
Loksuta palju tahad - ei tule Ă€ra! Kiiver on Ă”igesti peas.đ
MÀngisime kooli: selgeks sai E-tÀht ja -hÀÀlik ning number 2.
Koolieelikutega kÀisime Vitipalus UmbjÀrve ÀÀres matkal. Meie vahva retkejuht Rein Ôpetas palju uut looduse kohta:
see on ĂĂTSIK - maapinna all on vĂ€ga palju vett. Siin mÔÔtsime, kui sĂŒgav vesi meie jalge all on;
millised jÀljed jÀtavad rÀhnid puudele;
kuidas on tekkinud UmbjÀrv;
kes siin elada vÔiks?
MÀngisime kitsekeste ja hundi mÀngu
Uurisime loodust
đŠValgusfoorid on toredad, sellepĂ€rast meisterdasime nooremate Mesimummidega ka ise endale valgusfoore. Rebisime ja kleepisime.đ„
Lapsed teavad, kuidas olla silmapaistev liikleja - loomulikult on selleks vaja helkurit. Proovisime ise helkurit meisterdada ja jÀtsime igale emmele-issile vÔimaluse kodus tööd jÀtkata - helkur on ju vaja ka kuidagi kinnitada.
Iga laps valis ise ĂŒhe sĂ”iduki, mille oma helkurile kinnitas.
"Mina valin selle!"
Emmed ja issid, tuletame teile meelde: SINA OLED ETTENĂITAJA, ET TEMA OLEKS ETTEVAATAJA!đđ
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar