Kui eelmisel nĂ€dalal said Mesimummid lĂ€hemalt tuttavaks PĂHJAMAAL elavate loomadega, siis nĂŒĂŒd lĂ€ksime koos reisile LĂUNAMAALE. NĂ€dala jooksul saime teada, kes elavad lĂ”unamaal ja kuidas nende elu seal vĂ€lja nĂ€eb. LĂ€bi lĂ”busate tegevuste Ă”ppis iga laps midagi uut.
Kunstitöös "Loomad lĂ”unamaal" said nooremad Mesimummid kleepida enda valitud loomi ja seejĂ€rel katta maapinna pĂ€ris liivaga. KĂŒll oli mĂ”nus sĂ”rmed liiva sisse pista, kohe tuli meelde soe suvi ja mererand.đđ
Koolieelikud kujutasid oma kunstitöös loomi, kes kĂ”ndisidđŸ kauni pĂ€ikeseloojangu taustal. Selleks kattis iga laps tausta kolme vĂ€rviga ning Ă”ppisime vĂ€rvide hajutamist - et pilt tuleks tĂ”epĂ€rasem. SeejĂ€rel lĂ”ikas igaĂŒks vĂ€lja loomad, kleepis need taustale ning joonistas juurde maapinna ja taimed. đ
Kahel hommikul vaatasime dokumentaalfilmi loomade elust Aafrikas - laste jaoks oli pĂ”nev nĂ€ha, kuidas varem raamatupiltidel nĂ€htud loomad pĂ€riselt tegutsevad. đđ
Uurisime loomakesi ka piltidelt!
MĂ€ngisime Ă€raarvamismĂ€ngu "Kes see on?", kus iga laps pidi hoolikalt varjama ĂŒht vĂ€ikest loomakest ning seda teistele Ă€ra arvamiseks kirjeldama. Nii Ă”ppisime kasutama erinevaid omadussĂ”nu.
Panime kokku puslesid lĂ”unamaa loomadestđ
Ja mĂ€ngisime, et oleme ise loomad - kes need on, kas arvate Ă€ra?đ
Loomamustri-memoriinis saime lĂ€hemalt nĂ€ha, missugused on lĂ”unamaa loomade nahad vĂ”i karvastik ning milliseid lĂ”busaid mustreid vĂ”ime loomade kehadel kohata. Paare leidsid nii suuremad kui ka nooremad. đđŻđȘđ”
Koolieelikud pĂ”imisid paberiribadest papagoidele đŠselga lĂ”busa sulestiku - nagu nĂ€ete, oli koolieelikute seas ka ĂŒks kĂŒlaline.đ
đNooremad Mesimummid meisterdasid vĂ€ikeseid pĂŒĂŒtoneid, kes hiljem koridoris kahe puu otsa roomasid.đ
Reedel meisterdasime kahe koolieelikuga naljakaid flamingosid, lĂ”bu oli laialt!đ
NĂŒĂŒd tunneme hĂ€sti loomi kogu maailmas, mida me kĂŒll jĂ€rgmiseks Ă”ppida vĂ”iks?đ
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar