On vĂ€he kohti, kus inimestel on vĂ”imalus nĂ€ha kĂ”iki nelja aastaaega: lumist talve, Ă”itsevat kevadet, pĂ€ikselist suve ja vĂ€rvilist sĂŒgist. Meil, siin Eestimaal, on kĂ”ik neli aastaaega olemas ja möödunud nĂ€dalal said Mesimummid nendega ka lĂ€hemalt tuttavaks. Tule uuri sinagi!
Uurisime pĂ”nevatelt plakatitelt kĂ”iki nelja aastaaega - lapsed jutustasid, missugune see aastaaeg vĂ€lja nĂ€eb ja rÀÀkisime sellest, mis on meie lemmiktegevused suvel, sĂŒgisel, talvel ja kevadel.đđžđ»đ
đȘđPlakatid on suured ja rasked, kuid abilised olid kohe kohal. đȘđ
Iga aastaaja tundma Ă”ppimiseks ladusime sellele sobivaid kaarte - koolieelikud lugesid kokku sĂ”nu ning nooremad lapsed uurisid pilte. Esimesena saime tuttavaks TALVEGA ⛄
siis lisandus KEVADđ·
ning siis tuli SUVI đ
Ja viimaks SĂGISđ
Nooremad Mesimummid tegid nÀdala jooksul kunstitööd "Aastaring" - iga pÀev tÀitsime plastiliiniga uue kujutise.
Koolieelikute kunstitöö "Minu aastaring" sai sedavĂ”rd vahvam, et iga laps kleepis maalitud inimestele ette oma nĂ€o pildi.đ
MĂ€ngisime liikumismĂ€ngu "Milline aastaaeg?", kus lapsed said rĂŒhmas joosta Ă”ige aastaaja juurde. Ăpetaja nĂ€itas pilti ĂŒhest tunnusest ning lapsed liikusid kas pĂ€ikese, vihmapilve, lumehelveste vĂ”i lille juurde.
Koolieelikutega pĂŒĂŒdsime palli abil kinni sĂ”nu. Selleks pĂŒĂŒdsid lapsed palliga tabada ĂŒht sĂ”nakaarti, et sealt siis sĂ”na ette lugeda. đ
Hiljem jaotasime kogutud sÔnad aastaaegade vahel Àra.
Koos möödus jĂ€lle ĂŒks lĂ”bus nĂ€dal - ootame juba jĂ€rgmist!đ
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar