Ja arutlesime, et mida kĂŒll kodus Ă”htuti tehti kui ei olnud
telekat đșega telefoni...đ
NĂ€iteks vanaemad kudusid siis, proovisime ka ise, et mis see
kudumine on ja sellist vahvat sÔrmemÀngu Ôppisime ka :
MAA OLI MĂRG JA METSAD UDUS
VANAEMA KINNAST KUDUS
KUDUS KINNAST -
KELLELE?
PĂIDLA MANN SAI OMA PESA,
KOTINĂEL SAI OMA PESA,
PIKK PEETER SAI OMA PESA,
OMA PESA SAI KA SEE
PERE KĂIGE VĂIKSEM MEES.
NĂĂD MUL UHKED SĂRMEKINDAD
NENDEGA SAAN ĂUE MINNA!
Ja kuulasime muinasjuttu „Tare-tareke“ ja siis mĂ€ngisime seda lugu, nii et lapsed olid loomad ja patjadest sai tareke ehitatud.
Ja siis vĂ€rvisime „Tare-tarekese „ pildi Ă€ra. đĄ
Panime kokku "Tare-tarekese" puslesid!
Ja „Puumajas“ sai ka mĂ€nguloomadega seda lugu mĂ€ngida!
Teokeste rĂŒhm tegi „SĂŒgisluuletuse nĂ€ituse" tĂ€nuĂŒrituse, kus
kĂ”ik osavĂ”tjad said tĂ€nukirja ja suure Ă”una. Meil lĂ€ks eriti hĂ€sti, sest ĂŒhe
pildi tegime kogu rĂŒhmaga koos – nii saimegi kotitĂ€ie Ă”unuđ, mida mitmeks
pÀevaks jagus!
Ja alustasime Playbacki kostĂŒĂŒmide tegemisega – ikka kĂ€ed „poriseks“ ja plĂ€rtsti poriseks –sama vahva kui poriloigus tantsida!
Geomeetriliste kujundite selgeks saamiseks tegid mÔned
lapsed veel kleepetöö „Maja“.
Aga hoopis toredam oli mĂ€ngida „Kollibingot“đ», kus tuli Ă”iget vĂ€rvi kujundid asetada alusele (kui tĂ€ringuga veeretades Ă”nne oli!).
Ja igal hommikul harutame lahti selliseid tĂ€hepusasid đ
Ilusat nÀdalavahetust, armsad sÔbrad!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar