Sel nÀdalal hakkasime oma
nimesid magnettĂ€htedega tahvlile laduma – mĂ”ne lapse nimetĂ€hed olid segamini
aetud ja need tuli Ôigesse jÀrjekorda panna, mÔni laps pidi oma valmislaotud
nimetĂ€hed (hÀÀlides) teise kohta „sĂ”idutama“ – pĂ”nevust jagus kĂ”igile. TĂ€hed on
kĂŒll erineva suurusega, aga saame hakkama! đ
Muutus ka ⛅đilmateade⛅đ: lisaks ilma tĂ€histavatele piltidele on
nĂŒĂŒd vaja ka Ă”ige nĂ€dalapĂ€eva silt vĂ€lja valida.
Sel nĂ€dalal rÀÀkisime oma peredestđȘ: kuulasime juttu,
vaatasime perepilte, arutasime, et kes on noorem-kes vanem, kes on pikem-kes
lĂŒhem, kes on Ă”de- kes vend ja loendasime pereliikmeid.đ
Koos vaatasime pilte ja kuulasime juttu raamatutest „Ma
kuulen“ ja „Ma nĂ€en“, mis rÀÀkisid vĂ€ikesest Siirist ja tema perest. đ
đđTegime ĂŒhiselt pildi Teokeste rĂŒhma nĂ€ituse tarbeks – „vĂ”lusime" vahtralehed paberile kriidiga hÔÔrudes, kleepisime mĂ”ned kuivatatud
pĂ€rislehed ja kirjutasime meie rĂŒtmiluuletuse „KĂŒlm nĂ€ksib lehti vahtrapuult“đđ
MĂ€ngisime „Tuletoomise lugu“, kus olime erinevad loomad, kes koopasse
sooja saamiseks lĂ€hevad tuld otsima ja lĂ”puks lĂ”kke ÀÀres (led-kĂŒĂŒnlad) end soojendada
saavad.
MĂ€ngisime uut lauamĂ€ngu đ»„Karuke“đ», kus ladusime koos
paarilisega aluskaardile Ôige suuruse ja vÀrviga karud.
Kaunistasime plastiliini ja kruvidega pildiraame ja
joonistasime perepilte!
JA NĂĂD - ĂKS TĂHTIS TEADAANNE! đ
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar