Numbritega tegime tutvust eelmisel nĂ€dalal ja nĂŒĂŒd saime
neid ka kasutada:
Panime tahvlile oma nimede ette numbrid Ôiges jÀrjekorras ja
seinale numbrid Ôiges jÀrjestuses.
TÀringumÀngu mÀngides otsisime ka tÀppide arvule vastava
numbri seinalt! đ
đLegorongil loendasime klotse, jĂ€rjestasime numbreid ja
tegime erinevaid klotsimustreid.
Kuulasime muinasjuttu ja vaatasime pilte raamatust đâKitsetall, kes oskas lugeda kĂŒmneniâ đ
Ja tegime endale muinasjutupildi: vĂ€rvisime laevađą ja loomade
pildid, lĂ”ikasime need ĂŒmarvormidena vĂ€lja, kleepisime aluspaberile Ă”iges
jÀrjestuses ja lisasime kleepsunumbrid.
MĂ€ngisime ka ise kahel pĂ€eval seda muinasjuttu â igaĂŒks
valis rolli ja kitsetalle tagaajamine algas â đ·đ¶đź lĂ”puks olid siiski kĂ”ik vaiba-laeval
ja kitsetall saigi kĂ”ik loomad ĂŒle lugeda!đ
Ja, et meel ikka rÔÔmus oleks, siis tantsisime ka!đ
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar