Ja siis rÀndasime NUMBRITE MAALE:
Tegime numbreid lÔngast ning kÔndisime ja sÔitsime autodega
mööda neid
MĂ”ned numbrid said lastest endist vormitud (nĂ€iteks 1 ja 2)đ
đSĂ”itsime autodega lĂ€bi vĂ€rvi ja nii said vĂ€rvilised
numbrikujuga autoteed đ
Ka plastiliinist voolisime numbreid
„Suhkat, sahkat sĂ”idab rong...“ – Ă”ppisime sellise toreda
liisusalmi ja panime kokku legorongi, kus tuli numbrid Ôigesse jÀrjekorda
panna đ
đNumbrid said tuttavamaks ka raamatu „Seitse vĂ€ikest
elevanti“ piltide vaatamisel ja jutu kuulamisel đ
Et numbrite tegemine selga kangeks ei teeks, siis mÀngisime
tĂ€ringuga liikumismĂ€ngu, kus iga laps sai loendada ja kaaslastele ĂŒlesandeks
erinevaid liikumisharjutusi Ă”petada đ
Magnettahvlile hakkasime lisaks ladumisele oma nimesid ka
kirjutama ja numbrite abil jÀrjestama.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar